Producenci
Promocje
Jubileuszowa Tablica interaktywna myBoard BLACK 4C 84" Nano
Jubileuszowa Tablica interaktywna myBoard BLACK 4C 84" Nano
2 990,00 zł 2 990,00 zł
szt
Jubileuszowy Zestaw Black Panorama Short
Jubileuszowy Zestaw Black Panorama Short
6 490,00 zł 6 490,00 zł
szt
Jubileuszowy projektor Canon LV-X310ST
Jubileuszowy projektor Canon LV-X310ST
3 075,00 zł 3 075,00 zł
szt
Jubileuszowy Projektor EPSON EB-L400U
Jubileuszowy Projektor EPSON EB-L400U
10 999,00 zł 10 999,00 zł
szt
Jubileuszowy Projektor EPSON EB-L610U
Jubileuszowy Projektor EPSON EB-L610U
15 990,00 zł 15 990,00 zł
szt
Jubileuszowy Zestaw Black Short
Jubileuszowy Zestaw Black Short
5 990,00 zł 5 990,00 zł
szt
Jubileuszowy zestaw Codey Rocky - 6 robotów
Jubileuszowy zestaw Codey Rocky - 6 robotów
3 099,00 zł 3 099,00 zł
szt
Jubileuszowy Zestaw DUET SILVER Short
Jubileuszowy Zestaw DUET SILVER Short
13 400,00 zł 13 400,00 zł
szt
Jubileuszowy Zestaw DUET SILVER Ultra
Jubileuszowy Zestaw DUET SILVER Ultra
15 200,00 zł 15 200,00 zł
szt
Jubileuszowy zestaw S-TEAM Codey & Neuron
Jubileuszowy zestaw S-TEAM Codey & Neuron
898,00 zł 898,00 zł
szt

Mata dwustronna STEM + Kratka 144 x 200 cm

Dostępność: na wyczerpaniu
Cena: 399,00 zł 399.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 8096

Opis

Dwa wzory, podwójna zabawa i nauka!
  • dwustronna - 2 grafiki edukacyjne do wyboru
  • uniwersalna pomoc dydaktyczna
  • szerokie zastosowanie w edukacji przedszkolnej i szkolnej
  • pozioma i pionowa oś symetrii
  • osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter
  • służy do wprowadzania elementów programowania do zajęć dydaktycznych
  • pomocna w edukacji wczesnoszkolnej, matematycznej i muzycznej
 
Mata Kratka Biała:
Aż dwa oddzielne pola do równoczesnej pracy 2 grup - kratownica i koła! Z lewej strony mata podzielona została na cztery części, każda z 16 polami. Prawa strona to 81 kolorowych kół, pogrupowanych kolorystycznie po 9 z każdej barwy. Mata z kołami idealnie nadaje się do sudoku kubeczkowego i nie tylko. Część kolorów kół na macie to kolory rozpoznawalne przez Codey Rocky. Dodatkowo mata posiada osobną przestrzeń z pięciolinią do zastosowania w edukacji muzycznej. Czerwone linie dzielą matę na symetryczne części. Osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter. Mata świetnie sprawdzi się podczas wprowadzania elementów programowania do zajęć dydaktycznych, będzie również idealną pomocą w edukacji matematycznej.
 
 
Mata STEAM:
Mata jest przeznaczona do nauki zarówno programowania z użyciem robota Codey Rocky, jak i elementów edukacji wczesnoszkolnej: matematycznej, przyrodniczej oraz informatycznej.
 
 
Mata składa się z 7 elementów:
  • Ring Sumo. 77- centymetrowy ring sumo to oryginalny rozmiar ringu do walk robotów. To bardzo często spotykana konkurencja w robotyce. Zadaniem zawodników jest zbudowanie takiego robota, który wypchnie przeciwnika poza obwód ringu. Codey Rocky dzięki łącznikom może być rozbudowywany przy użyciu zarówno Lego, jak i czujników Neuron.
  • Ring sumo (dzięki zaznaczonej tarczy oraz kątomierzowi) może służyć do nauki zegara wskazówkowego oraz obliczania kątów.
  • Skala szarości - czujnik robota Codey Rocky rozpoznaje skalę szarości, którą można zmierzyć za pomocą bloczka “wartość skali szarości sensora kolorów”.
  • Kolory i czas – Codey Rocky rozpoznaje aż 8 kolorów. Dzięki specjalnie przygotowanej trasie możesz zaprogramować reakcję na poszczególne kolory, np. odegranie melodii.
  • Dystans przemieszczania robota jest mierzony nie w centymetrach, a sekundach. Specjalnie przygotowane paski (powyżej kolorowych pól) pokażą jak daleko zajedzie Codey Rocky z prędkością 50% i 100%.
  • Kompas – umiejscowiony na macie kompas z pewnością pomoże w nauce kierunków świata. Odpowiednio zaprogramowany Codey Rocky może zarówno obracać się we właściwym kierunku, jak i pokazywać jego symbol na ekranie.
  • Mata do kodowania – kolorowa mata do kodowania z kółkami przyda się do nauki kodowania za pomocą plastikowych kolorowych kubeczków. Mata składa się z 4 części po 9 pól, rozdzielonych osią symetrii w pionie i poziomie.
  • Specjalnie przygotowana trasa “line follower mode” przyda się w trakcie programowania robota, aby poruszał się po czarnej linii. Spróbuj wyścigów - któremu uczniowi uda się zaprogramować robota tak, aby miał najkrótszy czas okrążenia.
  • Ta przestrzeń to specjalnie przygotowana przestrzeń na kartkę a4, możesz spisać zadania dla uczniów i położyć je na macie w wyznaczonym do tego miejscu.
 
 
 
 
Prawa autorskie
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości grafik, projektów mat w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora zabronione. Niniejsze wzory podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku wszelkie osoby reprodukujące te grafiki tak we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody autora podlegały będą odpowiedzialności karnej.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl