Producenci

Mata dwustronna Miasto + Kratka 144 x 200 cm

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 399,00 zł 399.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 324,39 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt
Zapytaj o dostępność i cenę
dodaj do przechowalni

Opis

Dwa wzory, podwójna zabawa i nauka!
  • dwustronna - 2 grafiki edukacyjne do wyboru
  • uniwersalna pomoc dydaktyczna
  • szerokie zastosowanie w edukacji przedszkolnej i szkolnej
  • pozioma i pionowa oś symetrii
  • osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter
  • służy do wprowadzania elementów programowania do zajęć dydaktycznych
  • pomocna w edukacji wczesnoszkolnej, matematycznej i muzycznej
 

Mata Kratka Zielona:
Jeszcze więcej powierzchni do zabawy i nauki! Mata podzielona została na 2 obszary o różnym stopniu zaawansowania - połowa przeznaczona jest dla łatwiejszych gier, natomiast druga część pozwala na rozwiązywanie trudniejszych zadań. Format 15x15 umożliwia układanie bardziej skomplikowanych dyktand obrazkowych. Większy rozmiar maty to większe pola, które z powodzeniem mogą służyć do układania kart obrazkowych (flashcards). Mata posiada również dodatkowe pola, zawierające gamę solmizacyjną, która może być wykorzystana w edukacji muzycznej, a także oś X i Y, czyli układ kartezjański - przydatny podczas ćwiczeń matematycznych. Parametry osi X i Y są zgodne z układem sceny w Scratch, co pozwala na podawanie współrzędnych położenia "duszka" w Scratchu.
 
 
 
Mata Miasto:
Mata przeznaczona jest do nauki programowania z użyciem robota Codey Rocky lub innego robota mającego umiejętność podążania po linii.
Mapa zaprojektowana została, aby odwzorować miasto. Ulice pozwalają na zabawę robotem bez konieczności programowania. Sterując tabletem, najmłodszy użytkownik robota może się bawić, przemieszczając Codey Rocky narysowanymi uliczkami.
Uczniowie mogą wykonywać zadania polegające na zaprogramowaniu drogi robota (bloki ruchu), aby docierał do oznaczonych miejsc parkingowych. Mogą tez wykorzystać czujnik Codey Rocky i zaprogramować tryb śledzenia linii, aby robot poruszał się automatycznie po narysowanych czarnych liniach. Programowanie można rozszerzyć poprzez oznaczenie kolorami skrzyżowań i programowanie reakcji na dany kolor np. “Kiedy zobaczę czerwony, skręć w lewo”.
 
 
 
 
Prawa autorskie
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości grafik, projektów mat w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora zabronione. Niniejsze wzory podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku wszelkie osoby reprodukujące te grafiki tak we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody autora podlegały będą odpowiedzialności karnej.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl